Przejdź do głównej zawartości

#78. TATRZAŃSKI RESET - Dolina Pięciu Stawów i Rusinowa Polana

Nie ma lepszego miejsca na reset niż Tatry. Kiedy w październiku zeszłego roku miałam już wszystkiego serdecznie dość i byłam bardzo, bardzo przebodźcowana, nie pozostało mi nic innego, jak wybrać urlop, spakować plecak i ruszyć na podbój Podhala. Częściowo, po raz pierwszy, także solo. To miał być czas na podładowanie baterii i stuprocentowy selfcare.  😊 Będzie też parę polecajek jedzeniowych oraz noclegowych. Ruszyliśmy z Krakowa z samego rana i o 8 zameldowaliśmy się na parkingu na Palenicy Białczańskiej, gdzie w trójkę – tj. ja, P. oraz nasz kumpel Kingu, ruszyliśmy czerwonym szlakiem do Wodogrzmotów Mickiewicza, by przy nich odbić na szlak zielony, dobrze znaną nam trasą w kierunku Pięciu Stawów Polskich (o których dwukrotnie pisałam już TU i TU ). Pogoda była wspaniała – raz słońce, raz chmury, na niebie odbywał się prawdziwy spektakl. Sama wędrówka minęła spokojnie, leniwie i bez większych problemów, jedynie na górze nas mocno wywiało i było chłodno. Widoki jednak, jak zwykle z

#33. ZDOBIENIA NA PAZNOKCIACH - PODSUMOWANIE ZBIORCZE

Dobry wieczór!

Dziś przychodzę do Was z troszkę innym postem niż dotychczas – jako, że od jakiegoś czasu bawię się w wszelakiego rodzaju zdobienia na paznokciach udało mi się uzbierać całkiem pokaźną kolekcję fotografii moich „prac”. Kilka z nich pojawiło się na blogu wraz z recenzjami lakierów, jednak spora ich część zniknęła w przysłowiowej szufladzie. Pomyślałam, że fajnie będzie, jeśli się je zbierze do kupy (starałam się nie powielać zdjęć, uznałam jednak, że kilka prac powinno znaleźć się na blogu ponownie - chociażby dla porównania) i opublikuje w jednym poście. Zapraszam więc do oglądania!




Zdecydowanie jako pierwsze mani powinno pojawić się to z Color Alike. Jakkolwiek to zabrzmi – było ono pierwszym, które robiłam z myślą o publikacji efektów mojej pracy. Wykonanie pozostawmy jednak może bez komentarza, haha.








Pierwsze próby mieszania ze sobą kolorów – każde z tych mani robiłam nie dawniej, niż półtora roku temu i już stricte z myślą o blogu.










Pierwsze zabawy z naklejkami, szablonami, pyłkiem i pędzelkami. Uch, pojawił się także efekt „im więcej tym lepiej” – widzicie go na drugim i trzecim zdjęciu – było to moje trzecie zdobienie wykonywane za pomocą naklejek i stempelków. Masakra. Pierwszy raz z pyłkiem (praca biało-czerwona) to także totalny niewypał – nałożyłam go zdecydowanie za dużo. Ostatnie zdjęcie natomiast przedstawia jedną z moich ulubionych prac.





No i najświeższe, udokumentowane dzieła – pierwszy mat, pierwszy „gradient” wykonany neonkami safari. Z ostatniego zdobienia byłam bardzo zadowolona, cieszyłam się nim jednak zaledwie trzy dni – zdecydowanie odradzam essie – odpryski pojawiły się już kilka godzin po malowaniu.



Słowem podsumowania – nie wiem, czy idę w dobrym kierunku, jednak muszę zaznaczyć, że zdobienia to dla mnie przede wszystkim dobra zabawa, chwila dla siebie. Jeśli chodzi o technikę to naprawdę dużo mi jeszcze brakuje – widać to w szczególności przy skórkach. Marzą mi się piękne, a przede wszystkim czyste, prace z idealnym wykończeniem – to jasne, jednak, aby dojść do takiego poziomu trzeba ćwiczyć. Być może jeszcze w tym roku przerzucę się na hybrydy – zanim to jednak nastąpi, mam nadzieję, że opracuję sztukę zdobień chociaż do poziomu zadowalającego.

Komentarze

  1. Zdobienia są piękne! Wiadomo, cwiczenie czyni mistrza, a jeśli sprawia Ci to przyjemnosc, to działaj, doszkalaj się, próbuj :-) jest dobrze!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję ślicznie za pozostawienie po sobie śladu.:)

Zainteresują Cię również...

#32. WROCLOVE - SKYTOWER, OGRÓD JAPOŃSKI, MIASTO.

Cześć i czołem! Przychodzę do Was z drugą częśćią fotrelacji mojego pobytu w magicznym mieście – Wrocławiu. Nie chcąc się rozdrabniać – tym razem zapraszam Was na zdjęcia ze Sky Tower, fontanny multimedialnej, Ogrodu Japońskiego i miasta. Mam nadzieję, że fotografie przypadną Wam do gustu! Pierwszym punktem na naszej liście do zwiedzania było Sky Tower. Wybraliśmy się tam także dlatego, że we Wrocławiu byliśmy przed południem, a doba hotelowa zaczynała się po czternastej. Dodatkowo, miejsce naszego noclegu było rzut beretem od Sky Tower, tak więc po niemiłej niespodziance, jaką zafundował nam taksówkarz (niezrzeszony, za 2 km policzył sobie 25 PLN), zostawiliśmy rzeczy w hotelu i ruszyliśmy na podbój wrocławskich niebios. Polecam Sky Tower każdemu, kto lubi piękne widoki czy panoramę miasta. My byliśmy zakochani w tym, co ukazało się naszym oczom. Mieliśmy także farta – pogoda tego dnia była cudowna, powietrze przejrzyste, dzięki czemu wszyst

#12. DLACZEGO WARTO MIEĆ KOTA?

Cześć i czołem! Dziś post z mojej ulubionej, kociej kategorii. Będzie on pierwszym – mam nadzieję, że się Wam spodoba. Równocześnie, już na wstępie, chcę zaznaczyć, iż nie jest on tylko mojego autorstwa – swego czasu, na grupie Koty - nasza pasja. Kochamy,dbamy, bronimy , (do której serdecznie zapraszam wszystkich – zarówno miłośników kotowatych, jak i osoby, które pragną dowiedzieć się czegoś ciekawego) również spytałam, dlaczego warto mieć kota. Chciałabym, aby te kocie tematy nie były tylko moje ale również chociaż troszeczkę osób, które mają naprawdę olbrzymią wiedzę na ich temat. Acha. Od razu zaznaczam. Kocham wszystkie zwierzęta. WSZYSTKIE. Ale jestem kociarą . Nie psiarą. Nie chomikarą. Nie miłośniczką do nieskończoności innych zwierząt. Tak więc post ten będzie dotyczył TYLKO I WYŁĄCZNIE kotów. Na fotografiach oczywiście moje kotowate. Dlaczego warto mieć kota (jakby kogoś w ogóle trzeba było przekonywać…;)): 1.       Koty uczą pokory. Nie przybiega

#51. DOLINA PIĘCIU STAWÓW PO RAZ PIERWSZY - UMIERAJĄC NA SZLAKU... ;)

Hola :) Dziś przychodzę do Was z moją pierwszą samodzielnie zaplanowaną, zeszłoroczną wyprawą w góry – 20 lipca 2017 do Doliny Pięciu Stawów . I od razu na wstępie zaznaczę, że jeszcze nigdy nie dostałam po dupie tak, jak wtedy . Generalnie Dolina Pięciu Stawów marzyła mi się już od kilku lat. Gdzieś w internecie natknęłam się na relacje z tej trasy, urzekły mnie zdjęcia i pełne zachwytu opisy. Naczytałam się, że trasa jest przyjemnie prosta, przyjemna i obfituje w boskie przeżycia wizualne. Byłam tak zaaferowana, że mało brakowało, a wybrałabym się tam pół roku wcześniej – w zimie ! O, ja głupia … Wyprawa do Doliny Pięciu Stawów zweryfikowała moją wiedzę, mój zapał i przede wszystkim – mój dystans i respekt do gór. Zaczęło się niewinnie – od ponad godzinnego krążenia w okolicy parkingów i szukania wolnego miejsca do zaparkowania, co bardzo opóźniło całą wyprawę. Potem podróż asfaltem ponad 3 km żeby dojść do Palenicy… Bilety kupiliśmy ok. 11. Abstrahując… Kolejka do prz